אירופה המערבית על הקצה הדמוגרפי

כשמארין לה פן הייתה קרובה לרגע לניצחון בבחירות בצרפת, הדבר העלה את השאלה אם יש לה ולבעלי דעה דומה לשלה, הנאבקים על אופיין הנוצרי של אומות מערב אירופיות, עוד על מה להיאבק. הרי גם היא לא תשלול אזרחות מצרפתים מוסלמים, מעשה כמו-נאצי או כמו פרדיננד ואיזבלה שגירשו את היהודים (והמוסלמים) מספרד. אז איזה פתרון יש מבחינתם לסכנת הרוב המוסלמי?

ראיתי היום בטוויטר טבלה של לידות בארצות האיחוד האירופי. בצרפת 21 אחוז מהלידות רשום לאמהות שלא נולדו באיחוד האירופי ושיעור הפריון בקרבן הוא 3 ילדים מול 1.64 אצל הצרפתים. בשוודיה 25 אחוז מהלידות הוא לאמהות שלא מהאיחוד האירופי ושיעור הפריון בקרבן הוא 2. כך גם בשוויץ, אבל בשוויץ שיעור הפריון הילידי נמוך מאוד – 1.37.

הטבלה לא עונה על השאלה כמה אחוז מהלידות של צרפתים או שוודים ילידים הן בעצם לידות של דור שני להגירה מהעולם השלישי. נניח לרגע שהמספר נמוך ומתקזז עם מספר הלידות של מהגרים מערביים שעדיין רשומים כמי שלא נולדו באיחוד (כמו אמא ישראלית בשוודיה).

מכיוון ששיעורי הפריון בקרב המהגרים מחוץ לאיחוד אינם בשמים ונעים בין 2 ל-3, וההערכה הסבירה היא שיצטמצמו עוד עם השנים, ומכיוון שהחלק של המהגרים בלידות הוא 20-25 אחוז במדינות אלו, מתקבלת תמונה שמראה מחד את היקף השינוי הדמוגרפי בגיל הצעיר ומצד שני את העובדה שעדיין אינו מביא באופן דטרמניסטי לאובדן הרוב. הרי גם בישראל 21 אחוזים מהלידות הם של מוסלמים. אבל כל זה משקף תמונה סטטית. אם מדינות מערב אירופה ימשיכו לקבל הגירת המונים מהעולם השלישי ואם לא יתרחשו תהליכים שיצמצמו את פער הפריון בין המערביים ללא מערביים, ספק אם יוכלו לקרוא לעצמן בעוד שני דורות ״מערב אירופיות״ במובן הלא גיאוגרפי של המילה.

30 תגובות בנושא “אירופה המערבית על הקצה הדמוגרפי

  1. אילו ערכים נוצריים מיוצגים בידי מארין לה-פן? על איזה אופי נוצרי מארין לה-פן מגינה?

    המאבק באירופה ("אירו-סקפטיות") הוא כנגד הריכוזיות של האיחוד, כנגד הקפיטליזם ה"דורסני" שהאיחוד מוביל, כנגד הגירה (שגורמת לאיבוד עבודה, עלויות רווחה גבוהות, פשיעה גבוהה וכדומה), כנגד "תשלום לעצלנים", וכדומה.
    איזו סוגיה אירו-סקפטית מגיעה מתוך תמיכה באופיה הנוצרי של אירופה?

    אהבתי

  2. תמריץ העתיד הדמוגרפי של אירופה נראה די ברור. השאלה היא אם ומתי היא תהפוך לאוסף של מדינות כושלות כמו מדינות ערב ואפריקה. יכול מאוד להיות שבעוד 100 שנה – הרף עין במונחים הסטוריים – תהיה לנו אפריקה חדשה באירופה. לדעתי המדינות תעבורנה תהליך איטי של גסיסה עד שיום אחד צאצאינו יתעוררו ולא יבינו איך אירופה קרסה "כהרף עין". בעתיד הלא רחוק המאבקים באירופה יהיו בין מוסלמים מתונים לבין מוסלמים קיצוניים, נוצרים/חילוניים בכלל לא יהוו גורם משמעותי.

    בישראל המצב לחלוטין לא דומה לאירופה, מאחר וכאן אפילו אצל חילונים יש כמות לידות גדולה יחסית, ובמקביל יש כאן אוכלוסיות דתיות בהן הלידה משמעותית אפילו יותר. בצירוף העובדה שקצב הלידה של הערבים בישראל (חוץ מהבדואים כמובן) יורד עם השנים מתקבלת תמונה שונה. אני קצת חוזר על עצמי, אבל הבדואים הם הסכנה הקיומית העיקרית של ישראל כמדינת היהודים.

    Liked by 1 person

  3. יאיר, גם על הרצל אפשר היה לשאול. איזה ערכים יהודים הוא מייצג. הרי היה בסך הכול בעל מוסר הומניסטי-אוניברסלי (והחרדים לא סולחים לו על כך עד עצם היום הזה). אבל העובדה שהתנועה הציונית שייסד אפשרה את הישרדותם הפיזית של היהודים, וממילא היא אפשרה את הישרדות התרבות שלהם. אם לה פן תאפשר את השימור של מדינות נוצריות, ממילא תוכל להתקיים בהם תרבות נוצרית שלטת. יהיה מי שיאמר שדווקא במאבק קיומי הישרדותי, אולי הנצרות תוכל למצוא ערך חדש לעצמה. ועל כן ייתכן שדווקא האתגר של ההגירה המוסלמית יוכל להביא לרנסנס נוצרי.

    אהבתי

  4. א-מחייה, הבדואים הם לא סכנה קיומית כל עוד החרדים יולדים יותר מהם. כי יש פי 4 תינוקות חרדים מבדואים. הם בוודאי סכנה תרבותית-כלכלית כי הם אוכלוסיה נחשלת בצורה בלתי רגילה.

    התקווה שלי לגבי אירופה שאולי תהיה אומה אחת או שתיים שתיפולנה לגמרי (שוודיה?) אבל השאר ילמדו מהטעויות וימצאו דרך לשמור על עצמן. האומות דוברות האנגלית הם מוקד משיכה עצום למהגרים משכילים, ולכן אני לא צופה שום דבר רע לבריטניה. אפשר לראות שציוני הפיז"ה של הנערים בבריטניה הם סבירים בהחלט, אפילו בקרב המהגרים. מה שבהחלט לא ניתן לומר על צרפת.

    אהבתי

  5. תמריץ,
    הרצל הוא לא דוגמה טובה כי יהדות זה גם לאומיות וגם דת (ועל זה החרדים כועסים על הרצל (הציונות), שהוא ניתק את הלאומיות מהדת ובכך הוא יצר מרחב א-דתי ליהודים והגדיל את הלאומיות על-חשבון הדת).
    כך או אחרת, הרצל בא ודיבר בשם היהודים ובכך (גם אם הפרשנות הציונית לא מקובלת על החרדים) הוא בא להגן על ערכים יהודים (גם אם החרדים לא קיבלו את הפרשנות שלו).
    זה לא המקרה של צרפת ולא של לה-פן.
    כל הרעיון של צרפתיות זה לאום בלי דת. ככה קמה הלאומיות הצרפתית המודרנית וזה חצי מהסיפור של המהפכה הצרפתית. זאת עיוורות מוחלטת לדת שלך כל עוד אתה אזרח נאמן. על הדגלים של חלק מהסקנדינביות יש צלב. על הדגל הצרפתי (ובעקבותיו דגלי הטרי-קולור) אין צלב.
    אם מארין לה-פן מקדמת ערכים צרפתיים אז במופגן היא נאבקת בערכים נוצרים.

    אתה טוען שמארין לה-פן ובעלי דעה דומה לשלה נאבקים על אופייה הנוצרי של מערב אירופה, אבל אתה כושל בלהביא אפילו דמות פוליטית אחת שעושה זאת.
    אירו-סקפטיים איטלקים ויוונים לא מדברים על ערכים נוצרים. גם לא מפלגות אירו-סקפטיות בדנמרק.
    דווקא להיפך – המפלגות שדיברו/מדברות על ערכים נוצריים הם מפלגות שתומכות באיחוד האירופי כמו מפלגתה של מרקל.
    האישיות היחידה בעלת זיקת-מה לערכים הנוצרים הוא אולי ניג'ל פאראג' אבל הוא כבר יצא מהפוליטיקה, ואולי גם חרט וילדרס ההולנדי.
    בקיצור, אני מחפש את "המערכה על דמותה הנוצרית של מערב אירופה" ומתקשה למצוא אותה.

    Liked by 1 person

  6. אני רוצה לומר שיש מאבק על דמותה של אירופה אבל הוא לא מאבק על דמותה הנוצרית כי אם על דמותה היצרנית/התרבותית/הלבנה/ ….. (הוסף ומחק את המיותר).

    Liked by 1 person

  7. יאיר, מקבל הערתך. אפשר להתווכח מה משמעות נצרות בימינו ומן הסתם היא שונה מזו של אבות הכנסיה. אבל האמת שאם יגיע מהגר מאפריקה שהוא נוצרי אדוק ובעל השקפות שמרניות נוצריות שכבר נשכחו באירופה, לה פן לא תראה אותו כחלק מהפיתרון ולמען האמת גם אני לא.

    אהבתי

  8. תמריץ מאין הבאת את המספר שחרדים יולדים פי-4 מבדואים? להבנתי קצב הילודה של הבדואים גבוה כמו של החרדים אם לא יותר.

    אהבתי

  9. לחרדים יש מעל 30 אלף תינוקות בשנה, לבדואים באזור 9,000. מבחינת הקצב, אצל החרדים זה 6-6.5 לאישה. אצל הבדואים בסביבות 5 לאישה.

    אהבתי

  10. א. כאשר מדברים על ערכים יודו-נוצרים לא מתייחסים לדת היהודית ולא לדת הנוצרית. ובוודאי שלא להבחנה החשובה שבין הדת הנוצרית הקתולית לבין הדת הפרוטסטנטית (והנוצרית אורתודוקסית). מתייחסים לאיזשהו מכנה משותף, שיוצר את הציוויליזציה המערבית – אירופאית, ומבחין אותה מכל שאר הציויליזציות.
    לדוגמא: ערך תפיסת האינדיבידואל (להבדיל מקולקטיב כמו מדינה / חברה, או מהשלטונות או מהדת ועוד) כיישות התרבותית המרכזית.
    מכאן הדגש על שיפוט מוסרי אישי ורגשות אשמה (להבדיל משיפוט ע'י האחרים ורגשות בושה).
    מכאן דגש על חירויות הפרט ועל שפע זכויותיו המולדות (כגון הזכות לחירות הדיבור) והגבלת זכויות הקולקטיבים, הרשויות והדתות.

    רק לאחרונה עלו בלהבות אלפי רכבים בשוודיה בשל מחלוקת ציויליזיציונית עמוקה. האם לכל אדם זכות לבקר בחריפות ולדבר בגנות כל דת שירצה ומוסדותיה, ואפילו לשרוף כל ספר שירצה (כולל לשרוף את הקוראן). ערכים שבעיני הציוויליזציה המוסלמית מצדיקים רצח המוני של כל מחללי הקודש.

    ב. יתכן שעוד כחמישים שנה – מרכז המשקל של הציויליזציה האירופאית / היודונוצרית / המערבית יעבור ממערב אירופה (גרמניה-צרפת ואנגליה) למזרח אירופה.
    יתכן שתעלה חשיבותה של מדינה ענקית כמו פולין. אמנם הילודה שבה נמוכה אך אחוז המהגרים אליה מציויליזציות אחרות כמעט זניח.

    אגב, פולנים רבים (להבדיל מרוב המערב אירופאים) מייחסים חשיבות רבה לדת הקתולית אליה נולדו. לכל הפחות, הדת מהווה נדבך מאוד חשוב בהגדרת הזהות הפולנית שלהם. להבדילם מהנסיונות שביצעו הכובשים הרוסים – הקומוניסטים להפוך גם אותם לאתיאיסטים.

    Liked by 2 אנשים

  11. א. ממה שאני רואה, "ערכים יודו-נוצרים" הוא מונח של שמרנים, בעיקר אמריקאים, אבל לא של הוגים/פוליטיקאים ממערב אירופה, בטח לא בשמאל.
    ב. בהחלט יתכן שמרכז הכובד האירופאי יעבור מזרחה, אבל לא הייתי כולל את אנגליה יחד עם גרמניה וצרפת. אנגליה מקיימת עצמאות מחשבתית מהבון-טון האירופאי. מבחינה זו היא דומה יותר לפולין והונגריה, וכשם שפולנים מייחסים משמעות לקתוליות שלהם – כן הבריטים שומרים על המסורות שלהם כמו מוסד המלוכה.

    Liked by 1 person

  12. ליאיר,

    א. איני מתמצאת מספיק בשכיחות השימוש במונח ציוויליזציה יודו-נוצרית.
    בהחלט יתכן שהשימוש שכיח יותר בקרב אמריקאים (להבדיל מאירופאים) ו/או בקרב אנשים מאמינים (להבדיל מחילוניים).
    אולי המתקפה המשולבת על הנצרות באירופה , הן מצד החילונים והן מצד המוסלמים, תוביל לחיזוק הקשרים בין מאמינים נוצרים לבין יהודים / בינם לבין מדינת ישראל. מה שאולי יגביר את השימוש במונח זה גם באירופה.

    ב. לא החרגתי את בריטניה מצרפת וגרמניה (למרות הערכתי הרבה לתעוזה שבהחלטתם לההתנתק מהאיחוד האירופי) בגלל האחוז הגבוה, וההולך וגדל במהירות, של המוסלמים בבריטניה.
    ראה גם את הטבלה שצריך תמריץ לפוסט זה. ממנה עולה שגורלם הדמוגרפי של הבריטים יהיה די דומה לזה של שאר מדינות מערב אירופה. (להבדיל ממדינות מזרח אירופה שהצליחו להימנע מקליטת מסות כבדות של מהגרי עבודה ופליטים מאסיה ומאפריקה).
    גם התרשמותי האישית מביקורים בלונדון היא שלונדון כבר מזמן אינה עיר בריטית. היא הפכה לעיר בינלאומית, עם מרכיב מוסלמי מאוד מאוד בולט, והאנגלים נמצאים בה במיעוט הולך וקטן. אפילו ההמתנה בטורים בלונדון כבר אינה כפי שהייתה בעבר הלא מאוד רחוק.

    Liked by 1 person

  13. מצאתי כתבה די ישנה ( מ 2004) על חיזוק הקשרים בין יהודים לנוצרים גם באירופה.
    לא כל כך מפתיע שעיתון הארץ מאוד עוין את ההתפתחות הזו.

    https://www.haaretz.co.il/misc/1.952529

    הקטע האחרון של הכתבה:
    " … הפוטנציאל האירופי
    ————————————-
    בניגוד לפרץ, היעד של שטרן הוא פוליטי בעליל, אם כי הוא כבר הספיק לפתח לעצמו משנה תיאולוגית סדורה. בישיבה ראשונה של השדולה בכנסת, שבה נכח גם נציג הוותיקן בארץ, אמר שטרן בדברי הפתיחה: "זו כנראה הפעם הראשונה בהיסטוריה שהיהודים ונוצרים ניצבים בצורה כל כך ברורה בצד אחד של הבריקדות, בסכסוך החדש עם הרדיקליזם. המכנה המשותף הזה של ערכים יודו-נוצרים, של ציוויליזציה יודו-נוצרית, ברור עכשיו ואקטואלי מאי פעם".

    "על זה אנחנו בונים", מבהיר שטרן, "בדרך, צריך להתמודד לא רק עם הסטריאוטיפים של הנוצרים לגבינו, אלא גם עם הסטריאוטיפים היהודיים לגביהם. למרות כל ההבדלים, יש מכנה משותף עצום בין היהדות לנצרות ביחס לצווים המוסריים ולאתיקה הציבורית".

    שטרן עד כדי כך מאמין בדברים האלה שהוא מוכן להתעלם מהתוכנית הגדולה, שלפיה האהבה הזאת לעם ישראל בארצו יונקת מחזון אחרית הימים, שבו ישוב המשיח הנוצרי בשנית ואז יתנצר אותו פלח מהיהודים שלא ייכחד באותו מעמד. אבל למה לדאוג לעתיד מעורפל כל כך, כשאפשר להפיק תועלת מיידית כל עוד שני הצדדים ממתינים למשיח, אפילו שהוא לא אותו משיח? הרי כבר עכשיו מצרפים האוונגליסטים בארה"ב לחומר שהם שולחים שם לתומכיהם לקראת הבחירות לנשיאות מידע לא רק על עמדתו של המועמד כלפי סוגיות כמו הפלות אלא גם על עמדתו כלפי ישראל.

    באירופה רואים עתה שטרן ועמיתיו פוטנציאל חדש. "בבחירות שיהיו ביוני לפרלמנט האירופי עלול הגרעין הקטן שתומך בישראל להימחק לחלוטין, אם לא יעשו פעולות אקטיוויות לשמר אותו", מבהיר שטרן. "לכן, אנחנו מנסים לעודד ולסייע במדינות מזרח אירופה המצטרפות עתה לאיחוד. אנחנו רוצים לצאת בפנייה לקהלים דוברי הרוסית באירופה לתמוך במועמדים הפרו-ישראלים. זה מסובך יותר מאשר בארה"ב, משום שהבחירות הן על-אירופיות והמצביע לא ממש שולט במנגנון של המפלגה שבה הוא בוחר".

    ליתר ביטחון מקדם שטרן גם את היחסים עם הזרמים הנוצריים במדינות שמחוץ לאיחוד האירופי. כך למשל, מתוקף קשריו בברית המועצות לשעבר, הוא יזם פנייה לכנסיות האורתודוקסיות באוקראינה. כבר עתה הוא יכול לדווח על "גישה חיובית" ונכונות של ראשי כמה זרמים בכנסייה האוקראינית לבוא לביקור בישראל. כך חוברים להם ריאל-פוליטיק עוקף דורות של משקעים, שמרנות ורקע סובייטי משותף למקשה פוליטית אחת. במועצת אירופה כבר קשר שטרן קשרים עם צ'כים ובאלטים, שגם הם פוטנציאל לא מנוצל עדיין, אך כשל עם הפולנים, "שעדיין עצבנים כשהם שומעים רוסית", כהגדרתו.

    גם במפלגתו של שטרן יש עדיין חברים "עצבניים", שלא מתפעלים מהברית החדשה הזאת, תרתי משמע. שר התיירות בני אלון, רב בהכשרתו, אמנם מחל כנראה לנוצרים ברוח הנצרות האמיתית, והוא מפליג לפעול בחוגיהם בארה"ב. אבל לעומתו, ח"כ אורי אריאל למשל סירב לחתום על מכתב התודה ששלחה המפלגה לידידים הנוצרים. הוא עדיין מגלה יחס של חשדנות כלפי החוגים האלה.

    שטרן, הרוח החיה בשדולה ובמהלך האירופי, משוחרר מעכבות עד כדי כך שהוא מטיף לנוצרים לחזק את אמונתם. ממש כך, אם כי לטובת ישראל כמובן. "הקואליציה הנוצרית הפרו-ישראלית באירופה היא עדיין קטנה, כי אירופה היא היום חילונית בהגדרה", הוא מסביר. "אמרתי להם, שיכול להיות שהפעילות הזאת עם ישראל דווקא תעזור לנוצרים לחזק את זיקתם כלפי הדת שלהם. אני חושב שהקונפליקט העולמי הנוכחי הוא דתי ביסודו. ואם הקרב הוא דתי, אתה חייב לבוא אליו מחוזק באמונתך. אם מצבה של ישראל חזק בארה"ב לעומת באירופה – ההסבר היחיד לכך הוא עומק הדתיות באמריקה".

    כך נוצר מצב מוזר: ח"כ ישראלי יהודי מטיף לנוצרים להתחזק באמונתם לטובתם ולטובת מדינת ישראל, כאילו מדובר באמת באינטרס אחד. האם אין הוא מרגיש לעתים כמשחק בחומר נפץ מסוכן? "לפעמים כן", משיב שטרן, "הרי העבר מדבר בעד עצמו. אבל הנתונים הבסיסיים השתנו, ואין לנו ברירה. ישראל שרדה שנים כי היתה במלחמה הקרה חלק מהקואליציה נגד הקומוניזם; אחרי קריסת ברית המועצות נשארנו בלי קואליציות שבהן אנחנו מרכיב הכרחי. לכן אנחנו צריכים לחפש לעצמנו הקשרים, שבהם נהיה מוגנים על ידי אינטרסים של אחרים. עכשיו זהו אינטרס דתי, יודו-נוצרי. כמו במלחמה הקרה, אנחנו חייבים לקחת צד במלחמת התרבויות המתחוללת עתה".

    בישיבה של שדולת הכנסת לקידום היחסים עם הקהילות הנוצריות בעולם דיווח מלקולם הדינג, המנהל בפועל של השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים, כי משרדיו מוצפים באלפי הודעות בדואר האלקטרוני מכל העולם, של נוצרים התומכים במהלך. "עיני העולם הנוצרי מופנות כלפינו", סיפר הדינג. פעם, היה משפט כזה נשמע כמו איום; עכשיו, יש הבוחרים לראות בו הבטחה פוליטית. …"

    אהבתי

  14. קמיליה,
    ההבדל בין מוסלמים בבריטניה ובין מוסלמים בגרמניה/שוודיה/צרפת הוא כמו ההבדל בין רע"מ בקוליציית ימין לרע"מ בקואליציית שמאל. הקוקטיילים המתקבלים שונים.

    אהבתי

  15. ומהצד השני (לחיזוק הערכת יאיר) דבריו של שמרן / רפובליקאי אמריקאי.
    דברים שמאוד לא סביר שיושמעו ע'י הוגה (או פוליטיקאי) ששייך לשמאל האירופי. ולצערי, אפילו לא לשמאל האמריקאי.

    אהבתי

  16. קמיליה, בריטניה לא נמצאת בטבלה. באופן כללי העובדה שציוני הפיזה של ילדי מהגרים לבריטניה לא רעים, בניגוד מוחלט לצרפת, מעידה על כך שזה חומר אנושי אחר.

    Liked by 1 person

  17. תמריץ,
    1. איך אתה מסביר את התוצאות של ישראל?
    2. האם ההבדל הינו עניין של שפה או של תרבות? מדוע התוצאות יותר טובות במדינות דוברות אנגלית?

    אהבתי

  18. ההגירה למדינות דוברות אנגלית איכותית. לאן יגיע ויאטנמי, פיליפיני, הודי או סיני מוכשר? לא לצרפת ולרוב גם לא לגרמניה.
    ליהודים בישראל יש ציונים טובים במבחנים המילוליים. אפילו החרדים לא מפריעים כי הבנים החרדים לא משתתפים ולבנות החרדיות יש ציונים מהגבוהים בעולם (במילולי. במתמטי התמונה פחות ורודה), אבל צריך להוציא מהממוצע של ישראל 25% של תלמידים ערבים כדי לראות זאת. ההגירה לישראל היא חלשה אם מדובר בתלמידים אתיופיים וחזקה אם מדובר בתלמידים רוסים.

    אהבתי

  19. לתמריץ,
    כתבת:
    "בריטניה לא נמצאת בטבלה. באופן כללי העובדה שציוני הפיזה של ילדי מהגרים לבריטניה לא רעים, בניגוד מוחלט לצרפת, מעידה על כך שזה חומר אנושי אחר."
    ———————
    טעות שלי. זכרתי ממקורות אחרים שעתידה הדמוגרפי של בריטניה רחוק מלהיות מזהיר, והנחתי (בלי לבדוק) שנתונים דומים מופיעים גם בטבלה שצרפת.

    מצד שני, אני מתקשה להתנחם בציוני הפיזה הגבוהים יחסית של המהגרים לבריטניה. אפילו אם ציוני הפיזה יבטיחו שמצבה הכלכלי של בריטניה לא יתקרב לזה של מדינות המזה'ת ואפריקה. התרבות הבריטית תשתנה.
    יותר מכך, לתפיסתי המיעוט המוסלמי בבריטניה, יהיו אשר יהיו ציוני הפיזה שלו, עתיד לשנות את החיים בבריטניה מאוד לרעה.
    יהודי בריטניה אולי יוכלו להימלט לישראל, אך לא ברור לי להיכן יוכלו להימלט כל שאר הבריטים.

    מצ'ב תרגום של ממר"י לדברי ליברל מצרי על הטעויות הקשות שמבצעת בריטניה בהתייחסותה למהגרים המוסלמים שלה.
    למרבה האירוניה, הדגש התרבותי הבריטי על חופש ביטוי מקסימלי פועל למעשה להשמדת התרבות הבריטית.

    http://www.memri.org.il/cgi-webaxy/item?5174

    קטע מהכתבה:
    ———————-
    " … [3]. אני מודיע לך ראש העיר היקר, כי אתה שוגה באשליות וכי [הקיצונים] האלה יאיימו על עירכם על אפכם ועל חמתכם, ויחזירו את מהלך חייכם לתקופת אנשי המערות, אם תמשיכו להתעקש לשגות באשליה שהעקרב יישא את הצפרדע [כך במקור] בבטחה על גבו ויעבירה לחוף מבטחים.

    למרבה הצער, בריטניה בולעת את ארס הנחשים [קרי, הקיצונים האסלאמיים] כאשר היא מטפחת אותם ומרעיפה עליהם אהבה וחמלה, ומתעלמת מאזהרותיהן של כמה מדינות… ביניהן מצרים. בריטניה אפשרה לכסף של קטר – נותנת החסות לאחים המוסלמים בעולם כולו – להציף אותה. בריטניה אפשרה להם [לקיצונים] לכבוש את כל תחומי החיים, במיוחד את התקשורת הכתובה והנצפית. היא נתנה מקלט לרוצחים שמשגרים מבימות הטרור שלהם את כל פגזי התכפיר [האשמה בכפירה] וההסתה, באצטלה של מרכזי מחקר. בריטניה שחררה את הטרוריסט הזה [שביצע את הפיגוע בגשר לונדון] כי עשה חשבון נפש וחזר בו [מן הטרור], והזמינה אותו ל[אוניברסיטת] קיימברידג' לשיח [במסגרת סמינר לשיקום אסירים משוחררים], והוא דקר שני אנשים על גשר לונדון.

    רבותיי, הטרוריסט [אף פעם] אינו חוזר בתשובה, האדם הקיצוני הדתי כל הזמן ממשיך להשלות עצמו שהוא נציג האל עלי אדמות. כל הזרמים הליברלים באירופה חשים סוג של הזדהות עם הסלפים והאחים המוסלמים. תחושת הזדהות זו הגיעה לכדי חוסר אונים וטמטום תחת סיסמת הדיאלוג, האינטגרציה וזכויות האדם. הם לא מבינים ש[הקיצוניים] האלה לא מכירים בדיאלוג. שכן דיאלוג מתקיים בין דעה אחת לאחרת ולא בין דעה אחת לדעה אחרת אשר נשללת על הסף, והרי [הקיצוניים] דוחים את קיומה של דעה [אחרת] מלכתחילה מכיוון שהם מדברים בשם האל, ודעותיהם הן [בעיניהם] ציוויים אלוהיים. יש להם ייפויי כוח מהשמיים… תגי זיהוי לכניסה לחיק האמונה [קרי, האסלאם] ומפתחות לגן העדן.

    הם אינם יכולים להשתלב במדינת לאום, כיוון שהם לא מכירים בלאום, אלא באומה [האסלאמית] והם שואפים ל[הקים] ח'ליפות ללא גבולות. הם רוצים גטאות המבססים את ההיבדלות מהאחר ו[מעודדים] תוקפנות כלפיו. הם אלה שרקדו משמחה בשל שריפת כנסיית נוטרדאם [אפריל 2019], בשל הפיגוע במטרו בבלגיה [מרץ 2016] ובשל פיגוע הדריסה בברצלונה [אוגוסט 2017]. הם אלה שהפכו את המפגעים של מרכז הסחר העולמי [מתקפת ה-11 בספטמבר] לאייקונים של ג'יהאד! הם לא מכירים בזכויות האדם אלא רק בזכויותיו של מי שמאמין באמונתם וברעיונותיהם. הם מכירים רק בזכותה של הקבוצה הניצלת [מאש הגיהנום][4] שמותר לה להדיר את האחרים ואף להורגם בהאשמות ערטילאיות כמו רִדה [עזיבת האסלאם], חוסר אמונה וכפירה. הם רוצים ליישם חוקים שחלפו מן העולם ומקומם במוזיאון הפולקלור.

    אירופה מתפוררת מבחינה דמוגרפית בגלל שיעור הילודה הנמוך, בעוד [הקיצונים] האלה מתרבים כארנבים ומשריצים כסרטנים. אירופה לא יודעת שהמוטו של הקיצוניים האלה הוא 'תן לי את אצבעך ואוכל את כל הזרוע שלך'. [האירופאים] מאשרים להם [להקים] בתי ספר אסלאמיים מחוץ למערכת החינוך [הממלכתית] שהם הופכים אותם למבצרי פיגור החורשים רעה נגד קיום המדינה, ומרכזים דתיים בלתי מפוקחים שהופכים למדגרת טרור ולמשתלה של קיצוניות. התהליך מתחיל במתן אישור [להקמת בתי הספר], אחר כך זה הופך למתן אפשרות [להם] לצאת עם מיקרופון אל הרחוב ואז [זה מגיע להקמת] קבוצת מתנדבים ויחידות של משטרת דת. אם אירופה לא תתעורר היא תיכחד ותהפוך …"

    Liked by 2 אנשים

  20. מוסלמים משתלבים בקהילה האירופית. לא כולם, אבל המשכילים כן. חלקם הגדול של המוסלמים המשכילים הם אתאיסטיים.

    אהבתי

  21. אני חושב שלדבר על "השתלטות" מוסלמית על בריטניה זה מגוחך. הרוב המכריע של מהגרים בריטים הם לא מוסלמים, אלא מזרח אירופאים, אירים והינדים/סיקים מהודו. גם אם תניח שחצי מההגירה ההודית היא מוסלמית (הנחה כמעט לא ריאליסטית) ותחבר אותה יחד עם ההגירה הפקיסטנית (שמיעוט מהם לא מוסלמים או אתאיסטים נרדפים, אגב) תגרד בקושי את ה10% מהמהגרים.

    ראו כאן:

    https://migrationobservatory.ox.ac.uk/resources/briefings/migrants-in-the-uk-an-overview/

    ההבדל בין זה להגירה בעלת רוב מוסלמי לצרפת/גרמניה היא שמיים וארץ

    Liked by 2 אנשים

כתיבת תגובה