בהלת האייפון

הניסיון להבין תופעות כלכליות הוא אחד הדברים האהובים עליי בחיים, אבל לפעמים אני פשוט מגרד בראש.

אפל הוציאה שני אייפונים חדשים. האחד משכפל פחות או יותר את אייפון חמש, והשני מהווה שיפור שלו. קצת יותר מהיר (אבל אייפון 5 מהיר ביותר), מצלם מעט טוב יותר (אבל אייפון 5 מצלם נפלא) ובצבעים יותר מגוונים (זה מה שחשוב לאנשים בוגרים?).    אייפון אינו מספק באמת ערך שימושי טוב משמעותית מזה של סמרטפוני האנדרואיד, אבל הוא נמכר במחירים גבוהים בהרבה.

אז מה מצדיק את ההסתערות העולמית על חנויות אפל ואת התורים הארוכים לפניהן?

לפי הכתבה בפורבס שמנסה לנתח את התופעה, נראה שאייפונים הפכו למעין סמל סטטוס. אולי אפל אינה מתחרה עוד במגרש של סמסונג, היא מתחרה במגרש של פראדה ולואי ויטון.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: